U mondu face più attenzione à a sicurezza alimentare
A crisa publica hà cambiatu drammaticamente l'abitudini di compra di i consumatori, è u cambiamentu resultante in i mudelli di spesa mette pressione nantu à i rivenditori per adattassi, secondu un sondaghju publicatu da l'attività di suluzione residenziale è cummerciale di u Dr.Kyurem.
U 81 per centu di i rispondenti anu dichjaratu ch'elli prestanu assai attenzione à sì l'alimentu sia sempre tenutu à temperature sicure in tutta a catena di fornitura durante u trasportu è l'archiviazione.
Stu focu intensu mette in evidenza una necessità urgente per i rivenditori, i supermercati è i fornitori di cuncepisce è investisce in tecnulugia, processi è infrastrutture di a catena di u fretu chì aiuta à assicurà freschezza è sicurezza alimentaria per soddisfà e aspettative di i consumatori.
U Dr. Filippine, Arabia Saudita, Sudafrica, Sudamerica, Corea di Sud, Tailanda è l'emirati arabi uniti.
Sicondu l'indagine, dopu à u scoppiu di a crisa publica, i cunsumatori anu datu più valore à a sicurità di l'alimentu, l'ambiente di compra è a qualità di l'attrezzatura frigorifera chè i prezzi bassi.
Mentre u 72 per centu di i rispondenti anu previstu di vultà in lochi più tradiziunali di materie prime cum'è supermercati, ipermercati, mercati di frutti di mare è butteghe alimentari quandu e restrizioni causate da a crisa publica sò levate, continueranu à dumandà qualità è freschezza di l'alimentu.
Tuttavia, i consumatori, inclusa a maggior parte di i rispondenti indiani è cinesi, anu dichjaratu chì continueranu à cumprà alimenti freschi da e piattaforme online.
Da a piantazione è a trasfurmazione à a distribuzione è a vendita al dettaglio, i Registratori di Temperatura Dr.Kyurem aiutanu i registri di temperatura in u trasportu di a catena fredda per un megliu almacenamentu di cibi è beni deperibili
Più cunsumatori asiatichi cumpranu alimenti freschi in ligna
In certi mercati principali in Asia, u numeru di persone chì utilizanu canali di e-commerce per cumprà alimenti freschi hè in crescita.
Frà tutti i rispondenti, u più grande numeru di persone cumanda alimenti freschi attraversu i negozii in linea o l'applicazioni mobili hè in Cina à 88 per centu, seguitatu da Corea di Sud (63 per centu), India (61 per centu) è Indonesia (60 per centu).
Ancu dopu chì e misure di quarantena di crisa publica sò state allentate, 52 per centu di i rispondenti in India è 50 per centu in Cina dicenu chì continueranu à urdinà prudutti freschi in ligna.
A causa di u grande inventariu di alimenti refrigerati è congelati, i grandi centri di distribuzione affrontanu a sfida unica di prevenzione à grande scala di deterioramentu è perdita di alimenti, è ancu di prutezzione di a sicurezza alimentare.
Inoltre, a prumuzione di u cummerciu elettronicu di vendita di alimentariu hà resu una situazione dighjà cumplicata ancu più difficiule.
I supermercati è i mercati di frutti di mare anu miglioratu i metudi è e norme di sicurezza dapoi u scoppiu di a nova crisa publica, ma ci hè ancu spaziu per migliurà.
A maggior parte di i rispondenti sò stati d'accordu chì 82 per centu di i supermercati è 71 per centu di i mercati di frutti di mare avianu miglioratu i metudi è e norme per assicurà a sicurezza è a qualità di l'alimentu.
I consumatori aspettanu sempre di più chì l'industria di l'alimentu rispetti i regolamenti di sicurezza è di salute, mantenenu i negozii puliti è vendenu alimenti di qualità, igienichi è freschi.
U cambiamentu di cumpurtamentu di u cunsumadore creerà un mercatu considerableu per i rivenditori, u megliu di i quali aduprà sistemi avanzati di catena di fretu end-to-end è l'ultime tecnologie cunnesse per furnisce alimenti freschi è di alta qualità è custruisce fiducia à longu andà cù i consumatori.
Tempu di posta: 04-Jun-2121